Dažnai užduodami klausimai

Užsakymai

  Ar galima atšaukti savo užsakymą?

Užsakymą atšaukti galima, kol jis ruošiamas išsiuntimui. Norėdami atšaukti užsakymą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

  Ar galiu pakeisti savo užsakymą?

Jei Jūsų užsakymas dar nebuvo išsiųstas, mūsų Klientų aptarnavimo komanda  gali padėti pakeisti užsakymą.

  Kiek užtruks užsakymo atsiuntimas?

Numatytą pristatymo laiką rasite prekės puslapyje.

Kai tik prekė bus išsiųsta, gausit automatiškai sugeneruotą elektroninį laišką su sekimo kodu. Siuntos sekimo kodas aktyvuojasi po 2-4 dienų po išsiuntimo.

  Ar saugu pirkti internetu?

Pirkti prekes internetu yra saugu. Tik pradėjus atsiskaitymo procesą, patenkate į saugią internetinės bankininkystės aplinką.

  Ar prieš pateikdamas užsakymą galiu gauti sąskaitą faktūrą?

Sąskaitą-faktūrą gausite elektroniniu paštu, kai užsakymas bus išsiųstas. Jeigu reikia, galime parašyti išankstinę sąskaitą.

  Negavau jokių patvirtinimo elektroninių laiškų. Kokia yra mano užsakymo būsena?

Gali būti, kad mūsų elektroniniai laiškai yra siunčiami į Jūsų šlamšto aplanką dėl tam tikrų filtrų. Jei elektroninio laiško nerandat šlamšto aplanke, susisiekit su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.

  Gavau užsakymo atšaukimo elektroninį laišką, tačiau užsakymo neatšaukiau.

Priežastys, dėl kurios gavote atšaukimo elektroninį laišką gali būti įvairios:

  • Pristatymo adresas neteisingas.Jei adresas nenurodytas, užsakymas bus atšauktas.
  • Vienos iš jūsų užsakytų prekių nebėra pardavime.
  • Pasikeitusi prekės kaina.
  Kada galiu tikėtis atsakymo į savo elektroninį laišką?

Norime Jums kuo greičiau padėti, tad atsakyti stengiamės per 1 d.d. Jei dar negavote atsakymo, patikrinkit šlamšto aplanką.

Pristatymas

  Ar yra greitesnis būdas gauti siuntinį?

Deja, neteikiame greito pristatymo paslaugos bei nesiūlome jokio kito metodo, skirto greitesniam išsiuntimui.

  Ar mano siuntinį galite pristatyti į siuntinių atsiėmimo tašką?

Deja, siuntinys negali būti pristatytas į siuntinių atsiėmimo tašką/atsiėmimo punktą.

  Kurios pristatymo galimybės yra nemokamos?

Viskas, ką užsisakėte iš mūsų internetinės parduotuvės, pristatoma nemokamai.

  Ar siunčiate į Neringą už papildomą mokestį?

Deja, siųsti į Neringą galimybės nėra.

  Kodėl mano užsakymas atkeliauja keliais skirtingais pristatymais?

Jūsų užsakymą išsiųsti norime kaip galima greičiau. Kartais tai gali reikšti, kad užsakymas išsiunčiamas keliais siuntiniais

  Mano prekė buvo pristatyta sugadinta
  Man trūksta mano prekės detalių

Labai apgailestaujame, kad trūksta prekės detalių ir mes Jums padėsim. Norėdami išspręsti šią problemą, susisiekit su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

  Kada mano siuntinys atvyks?

Pristatymo laikas yra 5-8 darbo dienos. Naujausia informacija apie siuntos būseną yra kurjerio stebėjimo portale. Jei užsisakėt kelias prekes, gali būti, kad siuntinius gausit skirtingomis dienomis. Dieną prieš (arba tą pačią dieną) pristatymą gausite iš kujerio žinutę su preliminariu pristatymo laiku.

  Kaip galiu pakeisti savo pristatymo informaciją?

Jeigu užsakymas apdorotas, informacijos pakeisti negalima. Tokiu atveju informaciją galėsit patikslinti, kai su Jumis susisieks kurjeris dėl pristatymo.

  Kokias pristatymo paslaugas siūlote?

Mūsų siūlomas pristatymas yra pristatymas į namus. Mūsų kurjeris siuntinį pristato iki tavo durų (pirmame aukšte). Negalime pristatyti į aukštesnius aukštus nemokamai.

Prekės informacija

  Kokias prekes siūlote?
  Ar jūsų daiktus galiu apžiūrėti salonuose ar parduotuvėse?

Deja, mūsų prekių pamatyti salonuose negalite, esame tik internetinė parduotuvė.

  Trūksta mano prekės naudojimo vadovo

Jei reikia prekės naudojimo vadovo, susisiekit su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

  Turiu klausimą apie prekę.

Susisiek su mūsų Klientų aptarnavimo komanda ir jie padės. Be to, prekės puslapyje rasit visą mūsų turimą informaciją apie prekę.

  Jūsų kainos pasikeitė; ar galiu kreiptis dėl pinigų skirtumo grąžinimo?

Kadangi esame internetinė parduotuvė, mūsų kainos keičiasi dėl rinkos tendencijų, akcijų ir klientų paklausos.

  Garantija

Lietuvoje galioja 2 metų įstatymų nustatytas garantinis laikotarpis. Teisinė garantija reiškia, kad produktas yra arba turi būti toks, kokio vartotojas pagrįstai gali iš jo tikėtis. Jūs turite teisę į patikimą prekę, kuri atitinka aprašymą.

Prekė turi trūkumų, trūksta jos detalių, ji yra sugadinta arba sulūžusi, ji veikia netinkamai arba negali būti naudojama kaip pardavėjas aprašė. Jūs, kaip pirkėjas, privalote ištirti, o tai reiškia, jog iš jūsų tikimasi, kad paklausite pardavėjo, ar prekė tinka jūsų numatytam naudojimui.

Jei gausite nepatikimą prekę, turite teisę į nemokamą taisymą arba naują prekę. Jūs ne visada galite pasirinkti tarp nemokamo taisymo ar naujos prekės, nes multibuy.lt pasilieka teisę siūlyti sutaisyti prekę.

Jei per pagrįstą laikotarpį ir prekę naudojant pagal paskirtį iškyla problemų, susijusių su garantiniu aptarnavimu, multibuy.lt išspręs šią problemą už jus. Atminkite, oro sąlygų padarytai žalai garantija nėra taikoma.

Tokiu atveju, prekei sugedus ar neveikiant, garantija negalioja . Norėdami išspręsti tokio tipo problemas, susisiekite su savo draudimo kompanija.

Jei problemą dengia standartinė teisinė garantija, norėdami pateikti garantijos užklausą, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių ir mes išspręsime jūsų problemą, pasiūlydami tinkamiausią sprendimą: atsargines detales, dalį sumokėtos sumos arba visiškai naują prekę.

Grąžinimas

  Kaip galiu grąžinti savo užsakymą?

Norėdami grąžinti prekę, parašykite el. paštu info@multibuy.lt. Įveskit užsakymo numerį, prekės numerį ir kiekį bei grąžinimo priežastį. Tuomet mūsų klientų aptarnavimo skyrius kuo greičiau pasirūpins Jūsų klausimu. Jeigu gavot nekokybišką ar ne tą prekę, kurią užsakėt, grąžinimas bus nemokamas.

  Kokios yra grąžinimo sąlygos?

Prekių atsisakymo laikotarpis yra 30 dienų. Grąžinimo laikotarpis prasideda nuo prekės gavimo dienos. Kelios prekės viename užsakyme? Tuomet jums pasisekė. Atsisakymo laikotarpis įsigalioja tik tuomet, kai gausite visas savo prekes.

Jei nesate patenkintas pirkiniu (įskaitant išpardavimo metu įsigytas prekes), grąžinti prekę (-es) galite tik tuomet jei netrūksta jų dalių ir jos yra originaliame įpakavime ir būklės.

  Kada atgausiu sumokėtus pinigus?

Tai trunka nuo 3 iki 7 darbo dienų nuo patvirtinimo, kad prekė grąžinta. Jeigu atsiųsite kurjerio siuntos paėmimo kvito nuotrauką el. paštu, tai nereiks laukti, kol prekė grįš į sandėlį ir pinigai bus grąžinti greičiau.