Jūsų informacija yra užšifruota naudojant SSL ryšį. Tai reiškia, jog neskelbtina informacija, tokia kaip jūsų vardas, adresas ir kiti duomenys, (pavyzdžiui, jūsų kreditinės kortelės informacija) nebus perskaityti pašalinio asmens.
Dažnai užduodami klausimai
Užsakymai
Užsakymą atšaukti galima, kol jis ruošiamas išsiuntimui. Norėdami atšaukti užsakymą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
Jei Jūsų užsakymas dar nebuvo išsiųstas, mūsų Klientų aptarnavimo komanda gali padėti pakeisti užsakymą.
Numatytą pristatymo laiką rasite prekės puslapyje.
Kai tik prekė bus išsiųsta, gausit automatiškai sugeneruotą elektroninį laišką su sekimo kodu. Siuntos sekimo kodas aktyvuojasi po 2-4 dienų po išsiuntimo.
Pirkti prekes internetu yra saugu. Tik pradėjus atsiskaitymo procesą, patenkate į saugią internetinės bankininkystės aplinką.
Sąskaitą-faktūrą gausite elektroniniu paštu, kai užsakymas bus išsiųstas. Jeigu reikia, galime parašyti išankstinę sąskaitą.
Gali būti, kad mūsų elektroniniai laiškai yra siunčiami į Jūsų šlamšto aplanką dėl tam tikrų filtrų. Jei elektroninio laiško nerandat šlamšto aplanke, susisiekit su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.
Priežastys, dėl kurios gavote atšaukimo elektroninį laišką gali būti įvairios:
- Pristatymo adresas neteisingas.Jei adresas nenurodytas, užsakymas bus atšauktas.
- Vienos iš jūsų užsakytų prekių nebėra pardavime.
- Pasikeitusi prekės kaina.
Norime Jums kuo greičiau padėti, tad atsakyti stengiamės per 1 d.d. Jei dar negavote atsakymo, patikrinkit šlamšto aplanką.
Pristatymas
Deja, neteikiame greito pristatymo paslaugos bei nesiūlome jokio kito metodo, skirto greitesniam išsiuntimui.
Deja, siuntinys negali būti pristatytas į siuntinių atsiėmimo tašką/atsiėmimo punktą.
Viskas, ką užsisakėte iš mūsų internetinės parduotuvės, pristatoma nemokamai.
Deja, siųsti į Neringą galimybės nėra.
Jūsų užsakymą išsiųsti norime kaip galima greičiau. Kartais tai gali reikšti, kad užsakymas išsiunčiamas keliais siuntiniais
Labai apgailestaujame, kad prekė buvo sugadinta.Būtinai susisiekit su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir jie Jums padės išspręsti problemą. Pasidalinus išsamiomis nuotraukomis, galėsime padėti greičiau.
Labai apgailestaujame, kad trūksta prekės detalių ir mes Jums padėsim. Norėdami išspręsti šią problemą, susisiekit su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
Pristatymo laikas yra 5-8 darbo dienos. Naujausia informacija apie siuntos būseną yra kurjerio stebėjimo portale. Jei užsisakėt kelias prekes, gali būti, kad siuntinius gausit skirtingomis dienomis. Dieną prieš (arba tą pačią dieną) pristatymą gausite iš kujerio žinutę su preliminariu pristatymo laiku.
Jeigu užsakymas apdorotas, informacijos pakeisti negalima. Tokiu atveju informaciją galėsit patikslinti, kai su Jumis susisieks kurjeris dėl pristatymo.
Mūsų siūlomas pristatymas yra pristatymas į namus. Mūsų kurjeris siuntinį pristato iki tavo durų (pirmame aukšte). Negalime pristatyti į aukštesnius aukštus nemokamai.
Prekės informacija
Mūsų asortimentas nuolat plečiasi. Galite rasti įvairių prekių tokiose kategorijose kaip Namai ir sodas, Baldai, Sporto prekės, Žaislai ir žaidimai, Techninė įranga ir daugelyje kitų.
Deja, mūsų prekių pamatyti salonuose negalite, esame tik internetinė parduotuvė.
Jei reikia prekės naudojimo vadovo, susisiekit su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
Susisiek su mūsų Klientų aptarnavimo komanda ir jie padės. Be to, prekės puslapyje rasit visą mūsų turimą informaciją apie prekę.
Kadangi esame internetinė parduotuvė, mūsų kainos keičiasi dėl rinkos tendencijų, akcijų ir klientų paklausos.
Todėl, deja, negalime to išvengti, o kai tai atsitiks – negalime pasiūlyti jums grąžinti pinigus.
Lietuvoje galioja 2 metų įstatymų nustatytas garantinis laikotarpis. Teisinė garantija reiškia, kad produktas yra arba turi būti toks, kokio vartotojas pagrįstai gali iš jo tikėtis. Jūs turite teisę į patikimą prekę, kuri atitinka aprašymą.
Prekė turi trūkumų, trūksta jos detalių, ji yra sugadinta arba sulūžusi, ji veikia netinkamai arba negali būti naudojama kaip pardavėjas aprašė. Jūs, kaip pirkėjas, privalote ištirti, o tai reiškia, jog iš jūsų tikimasi, kad paklausite pardavėjo, ar prekė tinka jūsų numatytam naudojimui.
Jei gausite nepatikimą prekę, turite teisę į nemokamą taisymą arba naują prekę. Jūs ne visada galite pasirinkti tarp nemokamo taisymo ar naujos prekės, nes multibuy.lt pasilieka teisę siūlyti sutaisyti prekę.
Jei per pagrįstą laikotarpį ir prekę naudojant pagal paskirtį iškyla problemų, susijusių su garantiniu aptarnavimu, multibuy.lt išspręs šią problemą už jus. Atminkite, oro sąlygų padarytai žalai garantija nėra taikoma.
Tokiu atveju, prekei sugedus ar neveikiant, garantija negalioja . Norėdami išspręsti tokio tipo problemas, susisiekite su savo draudimo kompanija.
Jei problemą dengia standartinė teisinė garantija, norėdami pateikti garantijos užklausą, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių ir mes išspręsime jūsų problemą, pasiūlydami tinkamiausią sprendimą: atsargines detales, dalį sumokėtos sumos arba visiškai naują prekę.
Grąžinimas
Norėdami grąžinti prekę, parašykite el. paštu info@multibuy.lt. Įveskit užsakymo numerį, prekės numerį ir kiekį bei grąžinimo priežastį. Tuomet mūsų klientų aptarnavimo skyrius kuo greičiau pasirūpins Jūsų klausimu. Jeigu gavot nekokybišką ar ne tą prekę, kurią užsakėt, grąžinimas bus nemokamas.
Prekių atsisakymo laikotarpis yra 30 dienų. Grąžinimo laikotarpis prasideda nuo prekės gavimo dienos. Kelios prekės viename užsakyme? Tuomet jums pasisekė. Atsisakymo laikotarpis įsigalioja tik tuomet, kai gausite visas savo prekes.
Jei nesate patenkintas pirkiniu (įskaitant išpardavimo metu įsigytas prekes), grąžinti prekę (-es) galite tik tuomet jei netrūksta jų dalių ir jos yra originaliame įpakavime ir būklės.
Tai trunka nuo 3 iki 7 darbo dienų nuo patvirtinimo, kad prekė grąžinta. Jeigu atsiųsite kurjerio siuntos paėmimo kvito nuotrauką el. paštu, tai nereiks laukti, kol prekė grįš į sandėlį ir pinigai bus grąžinti greičiau.